Palvelumuotoilu on eri osapuolia osallistavaa palvelujen ja asiakaskokemusten innovointia, suunnittelua ja kehittämistä. Se yhdistää liiketoiminnan ja asiakkaan tarpeet.

Webinaari antaa vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Miten hyödynnän palvelumuotoilua käytännössä?
  • Miten osallistan asiakkaita ja käyttäjiä palveluiden kehittämiseen?

Webinaarin sisältö

  • Palvelumuotoilu ja sen hyödyntäminen
  • Palvelumuotoilun prosessi ja menetelmiä
  • Palveluiden ja asiakaskokemuksen kehittäminen käytännössä palvelumuotoilun prosessia ja menetelmiä hyödyntäen
  • Case Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy: Asiakkaiden ja käyttäjien osallistaminen nykyisten palveluiden kehittämiseen ja uusien luomiseen

Katso lisää ja ilmoittaudu tästä >>

Tutustu myös muihin palvelumuotoilun valmennuksiimme:

Palvelumuotoilu ja asiakaskokemuksen kehittäminen >>
Palvelumuotoilun kokonaistarjonta yrityksille >>