Asiakaskokemus

Vaikuttava tapaus

Realian HRD-päällikkö: Isännöinnin erikoisammattitutkinto innosti jakamaan osaamista+

Isännöinnin erikoisammattitutkinto on alalla uusi tutkinto. Lokakuussa valmistuneet opiskelijat ovat Suomen ensimmäisen kurssimuotoisen erikoisammattitutkinnon suorittanut...

Lue lisää+ 2 viikkoa sitten
Vaikuttava tapaus

Solariskylpylät tavoittelee kasvua Suomen parhaalla asiakaskokemuksella+

Solariskylpylät lähti rohkeasti uudistamaan strategiaansa yhdessä Amiedun kanssa. Työ toimi samalla lähtölaukauksena kolmen eri kylpylähotellin...

Lue lisää+ 9 kuukautta sitten
Ilmiöt

Uuden Hehku-ketjun esimiestyössä korostuvat eri ammattialojen ja palvelukulttuurin johtaminen+

Keskon ja Oriolan omistama kokonaisvaltainen hyvinvointiketju Hehku avasi ensimmäiset myymälänsä tammikuussa. Tulevaisuudessa tavoitteena laajentua sadan...

Lue lisää+ 9 kuukautta sitten
Vaikuttava tapaus

Uusia eväitä asiakasymmärrykseen palvelumuotoilun ja fasilitoinnin keinoin+

Myynnin tueksi suunnitellusta Youtube-videosta kehittyi koko yritystä eteenpäin vievä yrityskulttuurihanke.  Pakkaus- ja leipomoalan kokonaisratkaisuja tarjoava...

Lue lisää+ 10 kuukautta sitten
Vaikuttava tapaus

Amiedu kirittää XXL:ää huippusuorituksiin+

Amiedu tarjoaa meille hyvän ratkaisun suunnitelmalliseen osaamisen kehittämiseen ja avoimen vuoropuhelun, määrittelee XXL Sports &...

Lue lisää+ 2 vuotta sitten
Vaikuttava tapaus

Lidl panostaa asiakastyytyväisyyteen+

Amiedun kehitysjohtaja Jussi Jarrett tapasi Lidl Suomi Ky:n operatiivisen johtajan Mark Henryn. Keskustelussa kuullaan muun...

Lue lisää+ 3 vuotta sitten
Ilmiöt

Ikea panostaa asiakaskokemukseen+

Ikean asiakkuusjohtaja Camilla Weurlanderin vastuulla on Ikean Suomen viiden tavaratalon, verkkokaupan ja asiakaspalvelukeskuksen asiakaskohtaamiset. Käsi...

Lue lisää+ 4 vuotta sitten